luni, 4 mai 2009

de 1 Mai, in Cheile Bicazului


Si uite asa, cu planuri mai mult sau mai putin domestice, am aterizat in zona Bicazului vineri pe la pranz…Impresie generala: merita sa stai o saptamana acolo vara si sa te cateri…faleze sunt o multime, mi-am dat pana si eu seama ca este una dintre cele mai batute zone de alpinism si escalada din tara...si mai presus de toate….pereti de calcar, nu conglomerat..ceea ce mie mi se pare ceva mai atractiv…
Activitatile au fost extrem de complicate si variate..s-a mancat, s-a baut, s-a baut, s-a mancat, s-a mancat iar, s-a ascultat Raggae (mult…multumim Ionitza pentru culturalizare), s-au legat 2-3 miscari la faleza Raza Soarelui (Marius, ai pierdut pariul, dai sticla de Whiskey), s-a cantat (si chitara ta falseaza, nah:)), s-a dansat pe Whole Lotta Love (Sidonia, you’re on tape:P), s-a invatat sa se danseze pe Comandante Che Gevara (Thank God, I am not on tape:)), Ionita s-a initiat atat in tainele alpinismului de la baza peretelui cat si in oralitatea stilului..., Ciacarac a invatat notiunea de “Oala cu sarmale” si rolul ei in societate, Pantaza mi-a creat obsesii cu Cristina – celebra piesa..:)…. A fost fun, am inteles in repetate randuri ce e ala Tarhon, mi-am dat seama ca masina mea este mult mai faina decat masina de imprumut:)….si multe alte neintelesuri...pentru cei care nu au fost....”what happens in Rome, stays in Rome” :)…pentru ceilalti, sper ca v-am stors un zambet…

Iulia cu mine, facand pe divele in lanul de rapita :)



Natural Born Killers:)