luni, 14 ianuarie 2008

Baiului & Vf. Urechea strikes back :)














Tura identica cu cea de saptamana trecuta, dar cu modificari consistente de vreme si zapada..cald si frumos de data asta...in plus o zapada mai buna prin padure...fainut. Tudor a retinut si el partea frumoasa a sportului asta like "cârca":) eu...deja incep sa ma obisnuiesc cat de cat cu padurea...am tras doar o ultima trânta finala cand am iesit in forestier.

Participanti: Matei, Nea Gigi din Busteni, Tudor, Cosmin din BV si cu mine.

Duminica am fost scurt in Predeal unde am facut 3 telescaune in viteza si am plecat spre Bucuresti...Tare deprimanta atmosfera in Predeal..ma streseaza atv-istii si manelistii...un fel de vama in aceeasi stare de degradare...

Profit de ocazie sa le multumesc noilor mei clapari Nordica,care (scuzati cacofonia), sunt sublimi pentru ca m-au scutit pana acum de cârceii care ma chinuiau cu fiecare ocazie!!!