luni, 7 ianuarie 2008

prin Baiului si pe Cazacu

La multi ani copii!!!!!!! :)
Ca sa ne incepem anul bine, am mai tras repede o tura la munte duminica unde am prestat schi pe coclauri (unii cica ii zic "schi de tura" - mie imi suna mai bine "boschetareala" sau "schi bazat pe cârca"). Tura a inceput promitator intr-o vântoasa teribila pe marea crenelata creasta a Baiului :D unde Bubulu, Radu, Robert, Horatiu, Cristina, Matei si cu mine am pedalat mai pe schiuri mai pe clapari, mai pe telemark, mai pe placa... catre un varf (habar n-am care...) de pe care era sa decolam de cateva ori in cele mai artistice moduri din cauza vantului. Pana acolo, baietii au sapat profil , dupa cum se vede in imaginile reprezentative de mai jos, in urma caruia s-a dat verdictul grad 2, excluzând orice fete tentante pentru unii..stim noi care sunt aia :).

**********************************************
Trebuie sa faci o modificare/completare

Riscul nu a fost 2, ci mult mai mare, pesemne 4.

Ce zicea bubulu de 2 era un indice aferent scarii testului Rutschblock pe care l-am facut, care are "gradele" de la 1 la 7 inverse fata de scara riscului de avalansa aia pe care o stiu toti. Adica 2 e cum e cam cel mai rau, 1 fiind cand nu poti sa faci profilul ca se rupe in timp ce sapi, iar 7 fiind cand sari cu bocancii pe marginea profilului si nu se rupe nimic.

Toata lumea cunoaste scara clasica, unde riscul cel mai mic este 1 si ala moderat 2

[Matei]
**********************************************

Deci, era 4, nu 2:) (adica foarte foarte mare)


Traseul a coborat lent pe o creasta foarte lata daca erai pe picioare si foarte ingusta pentru stilul meu de schi:) de pe care am reusit insa sa ma salvez:) ca sa am placerea deosebita sa degust ceea ce ma amenintatu baietii...like pulverul lui nea Gigi (am inteles pe propria piele ca asta inseamna "crusta").
Un pic mai bine s-a dovedit a fi prin padure unde am beneficiat de un "pulver indesat" - azi am invatat o multime de cuvinte noi :)...Nici dupa ala nu m-am dat in vant...dar spre final, am inteles ca tot ce stiam eu din copilarie legat de schi este alt sport...si ca expresia "piciorul din vale" a fost exterminata pentru o perioada din vocabularul meu..fiind inlocuita de "lasa-te, bai, pe ambele schiuri ca o sa vii in cap"...

A urmat un mars lung al pinguinilor pe niste forestiere si distractia a continuat cu o tura pe Cazacu, ca sa imi confirm ca macar pe partie stiu inca sa schiez..:)
Seara s-a incheiat cu o masa la Mos Craciun varianta freeride si cu un drum alunecos spre casa.

Interesant sportul asta...cine l-o fi inventat :)
Multumesc participantilor pentru rabdare:)

Ralucita free ride :d

PS: toate pozele sunt facute de Matei












Niciun comentariu: