luni, 30 iunie 2008

La Cariera, in Poiana Tapului

O duminica f faina...am ajuns la Cariera la Poiana Tapului, unde e f. frumos si unde te bate soarele pana te termina si unde te cateri pe trasee de scoala cu nume de desene animate (didi, cow & chicken, dexter, etc). Dupa o noapte mult prea scurta in care am ascultat cum canta greierii si cum picura vinul in pahare ( la multi ani mai bubulule!), m-am scindat in doua:) adica Matei a plecat cu Bubulu & Nea Gigi cica sa schieze pe Malin, eu cu Raducu la cocot cu Georgiana, Cristi, Luciana, Deni, Arabela, Cristi si restul brigazii. A fost fun, inca fac fata gradului 5 :)) sunt o grea..:) si aici ma refer la cele 5-10 kg in plus. :)... am fost cam lenesa (ca de obicei) si nu m-am stresat sa incerc sa ma dau cap...am tot frecat mansa in sus si-n jos...Am debutat spectaculos dandu-i drumu' lui Raducu cu vreo 2m inainte sa atinga solul, drept pt care a tras o tranta iar eu m-am ars apucand coarda in ultima clipa..:D, Raducu s-a razbunat coborandu-ma intr-o tufa de trandafiri salbatici...in rest ne-am inteles bine:). ...seara s-a incheiat la Cumpatu...apoi am regrupat cu Sorinescu & Horatiu care veneau din Crai cu biclele...
Foto Arabela,Cristi & Ralucita wide :)