duminică, 14 iunie 2009

Basarabovo - Bulgaria

In Basarabovo, undeva la cativa km de Ruse si deci de vama noastra din Giurgiu...se afla o manastire foarte frumoasa, sapata in stanca...amintind cumva la un nivel redus de colosii din piatra din Petra. N-am vizitat-o (a inceput ploaia) dar next time, este un "must"...scrie cineva frumos despre ea, cu tot cu poze si descriere, pe blogul urmator:

http://dj-dia.blogspot.com/2009/01/manastirea-basarabovo-bulgaria-ruse.html

Noi mai mult cu gandul la faleza de escalada...ne-am propus sa o vizitam la intoarcere.Faleza foarte interesanta, calcar, dar un calcar foarte ciudat, plin de crestaturi si colturi, numai bun de julit palme coate si genunchi la orice moment de neatentie...Traseele incercate..cam greute...ne-am dat doar pe 2...ca a inceput ploaia...si corzile erau in perete..:)Pe primul am uitat cum il cheama..scria pe el gradul VI...f. nasol...cu multi pasi super grei...nu s-a laudat nicmeni cu rothpunkt...poate doar Bursucul, daca se pune ca era in mansa:)..al doilea...Romanian Boy..cica VII..asta a fost mai usor..dar tot nu l-am legat...mai era o gasca din Bucuresti, niste baieti mai avansati...noi ne-am facut de ras in coltul nostru, fara prea multe comentarii... o zona draguta de exploatat cand n-ai ce face o zi, in we...important este sa nu te enervezi ca te tot taxeaza prin vama..ba pentru pod, ba pentru vignetta, ba mai stiu eu ce....sa ai rabdare cu indicatoarele..si sa-ti iei mancare de acasa...ca prin satele bulgaresti trebuie sa ai mare curaj sa te aventurezi la cumparaturi...:)
Sunt cam 50 de trasee batute (bine!)cu grade intre V si IX parca, toate cu nume englezesti..ceea ce ma face sa cred ca multe sunt batute de bucuresteni...
Am uitat sa mentionez echipa fantastica..Laura, Bursucu, Alex, Ariciu, si cu voia dvs, ultima pe lista ralucita..


Laura in primul traseu..intrarea mai optimista, iesirea total demoralizatoare:)


In pauzele de odihna, am pozat fluturi..:) vezi www.ralucaoanavoinu.blogspot.com


daca nici eu, atunci cand?:)



Alex ai Matei epuizati de grad :)